Kristallen in jam?
Ik heb vorige week een poging gedaan om van mijn druivensap gelei te maken mbv BioVegan Konfitura. Helaas had ik niet voldoende van dit spul voor de hoeveelheid sap en is de gelei te vloeibaar gebleven.
Vandaag wil ik een nieuwe poging wagen en de jam opnieuw aan de kook brengen en een extra zakje Konfitura toevoegen. Alleen zie ik nu ik een van de potjes heb opengemaakt dat er vreemde kristallen inzitten. Iemand enig idee hoe dat kan?
Van jam maken heb ik duidelijk nog geen kaas gegeten 🤔







Ik denk door verkeerde verhoudingen waardoor het kristaliseert .. wellicht te veel suiker gebruikt .. enof mssn toch niet goed opgelost ..