top of page

Pressure Canning NL Community

Openbaar·428 Canner

Beste, al heel wat gecanned,en gepressure canned. Van de tomaten heb ik geen foto wekl de originele, die zijn al op. (5Kg). Het werkt perfect. Ik heb geen moestuin. Ga naar de Bio boer en de groothandel voor Horeca.

Mijn partner woont in Spanje. Binnenkort ga ik enkele maanden naar daar. Zij heeft een moie tuin waar we vele groenten en fruit kunnen kweken. Voor 12 € kun je daar van een boer 20 Kg appelsienen kopen.

Vermits iknin België woon maak ik potjes voor mezelf.

Een tip in de Albert Heyn kun je paketten kopen om gerechten te maken. De pot op de andere pôtten is bvb Goulash soep. Gepressurecanned om dat er vlees inzit.

Rechts zie je bouillon. Gemaakt van een Iberische Ham. Als de ham was opgesneden. Laatste vlees eraf gesneden en ingevrozen.

Het bot in 3 stukken gezaagd en 2 uur laten koken. zout en peper toevoegen en PHO Vietnamese beef flavoer pasta. Daarna de bouillon gecanned. Bouilln met ingevrozen vlees en wat gecande groenten. Heerlijk

De benen zijn voor de hond. Splintert niet en is veilig.

Grtjs

Jean

Lisa Moll
Lisa Moll
Jul 29, 2024

Wauw dat ziet er fantastisch uit! Het is zeker waar dat je geen moestuin nodig hebt om te pressure cannen!

bottom of page