hallo iedereen,
Ik wil al jaren een pressure canner kopen. Toen ik dit zag was ik echt in de wolken. Ik zit wel nog met een aantal vraagjes.
Wat is momenteel zoal de levertermijn naar België? Ik zie ook dat de grote mason jars niet op voorraad zijn. Enig idee wanneer deze zouden binnen komen?
Ik stel me ook de vraag of ik er chili con carne, vol au vent, balletjes in tomantesaus, stoofvlees etc kan cannen?
alvast bedankt
mvg
Daisy
Hoi Daisy, De levertijd is inderdaad binnen enkele dagen. Wij verzenden namelijk 3-4 keer per week en dan is het vaak de volgende dag na het verzenden al geleverd ook in Belgie. Helaas zijn de quart potten niet meer in voorraad die vlogen weg als hete broodjes en wij zijn ontzettend druk met een nieuwe bestelling maar de komende weken krijgen wij ze helaas niet binnen. Echter hier wel een tip! Je kan maar 7 quart potten kwijt in de CanMate dat gelijk staat aan 7 liter en je kan 18 pint potten kwijt en dat staat ongeveer gelijk aan 9 liter. Je kan dus meer inhoud tegelijk pressure cannen met pints en dan kan je 2 potjes opentrekken of heb je ook een optie voor een kleinere portie.