top of page

Pressure Canning NL Community

Öffentlich·769 Canner

Ik heb deze week voor ‘t eerst de pressure canner uitgeprobeerd.

Leuk om te doen. Ik hou 2 vragen.

1- De drukmeter bleef de hele tijd op 8,5 hangen terwijl het gewichtje draaide, stevig bewoog. Ik heb begrepen dat als het gewichtje z’n werk doet, dat de druk dan oké is. Klopt dat? En, moet ik nog iets doen om de drukmeter wel op min 10 psi te krijgen?

2- De spercieboontjes (500ml) had ik tot 2,5 cm onder de rand met water gevuld. Ze zij pn uit de canmate gekomen met het vocht op halfvol of lager. (Zie foto)Is dat wel oké? Kan ik zo lang bewaren?

Dank alvast voor jullie hulp!



190 Ansichten
vantongerentamara
vantongerentamara
2025년 9월 11일

Hoi hoi. Ja Lisa zegt dat de helft vocht of eronder niet meer kan bewaard worden. Beter in de koelkast zetten en deze week opeten. Betreft de pot, het is een weckpot en geen masonjar met deksel en draaideksel. Ik heb d8 ik in een YouTube filmpje van Lisa gezien dat het wel kan maar dan moet je ook meer klemmen erop zetten omdat de druk in de pan opbouwt, dat is anders dan in een weckketel.

Kundendienst

Kontakt

info@Pressurecanning.nl

Bestellen und liefern

Zahlen

Retournieren

Garantie & reparatur

Pressure Canning Products

Genieweg 6

3641 RH Mijdrecht

  • Instagram
  • Facebook
  • Youtube

Geschäftsbedingungen

Datenschutzrichtlinie

Handelskammernummer: 91190312

Umsatzsteuer-Identifikationsnummer: NL865577286.B01

.

.

bottom of page