Inicio
Nieuwe pagina
Qué es la conserva a presión?
Webshop
Libro de recetas
Taller
Curso
Manual
Hongos y 15 PSI
Blog
Sobre nosotros
Contacto
More
Ik heb een vraagje.
Weet iemand of ik koolrabi kan pressure cannen.
En wat de tijden zijn ?
Ik lees dat kolen niet in PC kunnen omdat het papperig wordt, smakeloos, verkleurt en zuur kan worden .. er wordt aangeraden om koolsoorten te blanceren en dan in de vriezen ..
Ik lees dat kolen niet in PC kunnen omdat het papperig wordt, smakeloos, verkleurt en zuur kan worden .. er wordt aangeraden om koolsoorten te blanceren en dan in de vriezen ..