Wat doe je als je 5 weken je deur niet uit kan ivm sneeuw
Poeh wat zijn wij blij dat wij in oktober 2025 zijn begonnen met de pressurecannen...Veel groenten uit de tuin, vlees van een fantastische slager en recepten in december van Lisa waar je een puntje aan kan zuigen. (niet letterlijk he) maar goed. De diepvries was al erg vol en de potten die we ook aangeschaft hebben waren in december allemaal heerlijk gevuld. vanaf 22 december tot 13 januari en toen van 15 januari tot 2 februari jl. (we wonen in Hongarije) konden we niet de deur uit. De sneeuw was dit jaar erg heftig zo'n 40 cm waar onze auto niet doorheen kwam. Doch we hebben deze weken niet zonder eten gezeten. Zo blij met de voorraad in de kast. Zowiezo hartelijk dank voor de heerlijke recepten, ik wacht nog op een recept voor het toetje 馃槀 Nu op naar het nieuwe tuinseizoen en opzoek naar nog meer lekkere recepten. Nog 1 vraag; wanneer komt de pan welke Lisa heeft uitgeprobeerd die op stoom is voor de jams?? Graag even een berichtje of de naam van de pan zodat ik deze kan bestellen. 馃槝 lieve groet 馃槝 Ineke

Wanneer komt de pan welke Lisa heeft uitgeprobeerd die op stoom is voor de jams?? Graag even een berichtje of de naam van de pan zodat ik deze kan bestellen馃槝